אמירה גני - איפור כלות, אירועים וערב

אמירה גני היא מאסטר באיפור, בוגרת בית הספר למקצועות האיפור והיופי של ירין שחף. אמירה מתמחה באיפור כלות, איפור ערב לאירועים למלוות ולנשים מבוגרות, איפור להפקות אופנה, דוגמנות, יח"צ ופרסום, איפור אפקטים לתאטרון, קולנוע וטלויזיה, ציורי גוף ופנים ואיפור בארועים כגון פורים, מסיבות רווקות, ימי כיף ועוד.

שדרות ירושלים 155 תל אביב יפו

050-3208462

אזור פעילות: מרכז



פרטים נוספים

בערב החתונה מוקד תשומת הלב נתון לכלה, ולכן איפור מחמיא ונעים הוא אחד הגורמים החשובים כשמתכננים חתונה. איפור נועד להדגיש את האישיות, להחמיא לתווי הפנים וליצור מראה שלם ותואם ללבוש, ולכן רבות מהכלות נוטות להשתמש בשירותי מאפרת מקצועית ביום החשוב בחייהן. אמירה גני, מאפרת מקצועית ובעלת תעודת מאסטר באיפור, מתאימה לכלות את האיפור המתאים להן מבחינת אופין, גוון עורן,עיצוב השיער, סגנון השמלה וצבעיה והמראה שאליו שואפת הכלה בעיני רוחה. האיפור שבו אמירה משתמשת הוא איפור איכותי ממיטב החברות שנשאר עד ל-10 שעות, כך שמראה הכלה נותר מושלם גם בתום הערב.

לאמירה ניסיון רב באיפור כלות במגוון של סגנונות - מהמראה הקלאסי הטבעי לכלות שלא אוהבות איפור ונוהגות כמעט שלא להתאפר בשגרת היום יום, מראה דרמטי וזוהר לכלות שאוהבות את מרכז תשומת הלב ורוצות הופעה בלתי נשכחת ביום חתונתן, ומראה רומנטי לכלות שאוהבות את המראה התמים והמתוק. הניסיון והטאצ' של אמירה מסייעים לכלות שמתלבטות לגבי הסגנון המועדף עליהן למצוא את האיפור הנכון עבורן, זה שישתלב בהרמוניה עם המראה הכולל ועם הרגשת הכלה לגבי עצמה.

אמירה מציעה לכלות המעונינות בשירותיה איפור ניסיון בחינם. ביום החתונה, אמירה מגיעה אל בית הכלה ומאפרת אותה באווירה אישית, נינוחה ונעימה. אמירה מציעה ללקוחותיה חבילה הכוללת תיקונים לאחר הצילומים ובזמן האירוע, וחבילה הכוללת איפור לכלה ולשתי מלוות במחיר מיוחד
איפור ערב הוא איפור המתאפיין בגוונים דרמטיים ובנוכחות מורגשת. באיפור לערב נעשה שימוש בגוונים עמוקים, בצבעי צלליות חזקים, בנוצצים ובאבנים ובהדגשות של חלקים בפנים כמוקד תשומת הלב, מכיוון שזהו איפור שאינו מתיימר להראות טבעי אלא נועד על מנת למשוך את מבטו של הצופה אל פניה של המאופרת.

בחירת איפור לאירועים נעשית תוך התאמתו למראה הכולל ומתן תשומת לב לצבעי הבגד, לסוג הבד - האם הוא מכיל נוצצים או לא, ולהתכתבות עם סגנונות אופנתיים. מרכיב נוסף בהתאמת איפור ערב הוא התאמתו לתווי הפנים של המאופרת, לגילה ולגווני עורה ועיניה, תוך יצירת מראה הרמוני, מחמיא ומטשטש פגמים.

המאפרת המקצועית, אמירה גני, מתאימה את איפור הערב לסוג האירוע, לסגנון ולנתונים הטבעיים המאפיינים את המאופרת, וכמובן לצבעים שמחמיאים לה ביותר. לאמירה גני התמחות באיפור נשים מבוגרות באופן המחמיא לפניהן ומטשטש את סימני הגיל. האיפור שבו היא משתמשת אינו נוזל ונמרח גם לאחר שעות, ומאפשר לנשים בוגרות להתאפר בצורה מחמיאה ללא חשש. במהלך האיפור, אמירה מסבירה ללקוחותיה על הטכניקות השונות וההבדלים בין סוגים שונים של חומרי וכלי איפור ומעניקה לחווית האיפור ערך מוסף.

בין לקוחותיה של אמירה נמצאות אמהות וקרובות משפחה וכמו כן מלוות של חתנים וכלות שבחרו להעזר בשירותיה על מנת להסתיר באמצעות האיפור את סימני ההתרגשות ואת סימני הגיל ולהחליפם במראה זוהר ואלגנטי.
איפור אומנותי הוא אחד מהכלים שבאמצעותם יוצרים אשליות בסרטים, בהצגות ובתכניות טלויזיה. בעזרת איפור אומנותי ניתן ליצור אפקטים מיוחדים כגון מראה זקן לאנשים צעירים, יצירת אפקטים של פציעות וחבורות, להפוך חקיינים לדומים יותר למושא חיקוייהם וליצור מראות מפלצתיים ומיוחדים. איפור אומנותי טוב יוצר את האשליה שמדובר בדבר מה אמיתי, אשליה שמסייעת לנו להאמין לדמויות המופיעות על המסך או הבמה.

איפור אומנותי משמש לא רק עבור סרטים והצגות אלא גם עבור הפקות אופנה שמטרתן לצאת מן המסגרת ולהפתיע, עבור פרסומות, צילומי סטילב, קטלוגי אופנה ואירועי יח"צ וכמובן, גם עבור מסיבות פורים מושקעות. לאמירה גני ידע וניסיון רב באיפור אומנותי של אמנים, שחקני הצגות ילדים וכוכבי סרטים, כמו גם באיפור ילדים ומבוגרים למסיבות פורים. החומרים בהם אמירה משתמשת באיפור האומנותי הם חומרים קלים להסרה, שאינם מגרים את הגוף ואינם גורמים להשארת סימנים עליו ולכן הם בטוחים גם עבור ילדים.

בתחום האיפור האומנותי כלולים גם ציורי גוף ואיפור פנים, המאפשרים למאפר להשתמש בגוף האנושי כבד ציור וליצור עליו יצירות שונות ומגוונות. ציורי גוף ואיפור פנים נחשבים לאחת הצורות הקדומות והאוניברסליות ביותר של אומנות. ציורי גוף יכולים לשמש להסוואה, להדגשת מאפיינים, ליצור אשליות של טקסטורות ועוד. ציורי פנים יכולים להיות חלק מתחפושת, לשם הזדהות עם קבוצה באירועי ספורט או לשמש כפעילות מהנה במסיבות ילדים.

אמירה גני מציעה את הידע, הניסיון והיצירתיות שלה על מנת לשדרג את הפקות האופנה והקטלוגים, ליצור חשיפה למוצר בדרך יחודית כציור על גופה של דוגמנית, להעשיר את מסיבות הפורים של המשרד ואת מסיבות יום ההולדת של הילדים, ולהעניק למשתתפים בהם את ההזדמנות לצאת מעורם ולמלא את היום בצבע.
כל אישה רוצה להראות יפה ומושלמת, אך לא כולן יודעות כיצד לעשות זאת נכון באמצעות איפור. אמירה גני יועצת איפור ויופי מוסמכת ובוגרת בית הספר של ירין שחף מקיימת הדרכות איפור לקבוצות נשים וליחידות שרוצות ללמוד כיצד להתאפר באופן מחמיא ביום יום ובארועים מיוחדים, ומלמדת אותן כיצד מערבבים גוונים שונים של מייק-אפ ליצירת הצבע המתאים לגוון הפנים, כיצד מתאימים צבעים וכיצד יוצרים אשליות שמשנות את פרופורציות תווי הפנים לשם יצירת עידון באמצעות איפור.

ניתן להזמין את אמירה לערבי מסיבת רווקות בהן היא תלמד את הכלה לעתיד וחברותיה את הדרך הנכונה להתאפר, תתאים להן אישית מוצרים, ותספק הסבר על מגוון סגנונות האיפור והדרכים להשגתן. משתתפות מסיבת הרווקות יצאו מהאירוע זוהרות משבאו אליו ועם ידע באיפור.

נשים שמעוניינות ללמוד כיצד להתאפר נכון על מנת לטשטש חוסר פרופורציות, פגמים ובעיות אחרות שניתנות לפתרון על ידי איפור יכולות לקבל אצל אמירה הדרכה פרטית ומקיפה הכוללת הדגמה והסברים. לאמירה התמחות באיפור נשים מבוגרות וניתן להזמינה לייעוץ בקבוצה או לייעוץ פרטני על מנת לקבל את ההסברים וההדגמה על הטכניקות וסוגי האיפור המתאימים לנשים בעלות קמטי גיל.

הדרכות האיפור שמציעה אמירה מתאימות גם כפעילות וכיום פינוק לנשות המשרד במסגרת יום האישה וימי כיף משרדיים.